Amb el propòsit de promoure les relacions entre Catalunya i Amèrica, la Fundació realitza actes culturals com concerts i manifestacions escèniques en general, conferències, cursos, presentacions de llibres i videofòrums, utilitzant les sales disposades per aquests efectes al Centre d’Interpretació Catalunya-Amèrica, la galeria de la primera planta i el pati principal del monestir.
A més dels actes gestionats per la pròpia Fundació, s’acullen activitats organitzades per tercers, sempre que aquestes estiguin en sintonia amb els objectius de la Fundació.
Per aquests efectes és possible comptar amb els diversos espais, contactant per correu electrònic: fundacio@catalunya-america.org
ACTES CULTURALS
octubre 2009
Colom. 500 anys enganyats
La Llibreria Ona i Cossetània Edicions es compaluen a convidar-vos a l'acte de presentació del llibre Colom. 500 anys enganyats Per què s'amaga l'origen català del descobridor d'Amèrica de Charles Merrill L'acte tindrà lloc dijous
Colombia es mucho más
Colombia es Mucho más, festival cultural organizado por el Consulado General de Colombia en Barcelona, tiene como objetivo promover la imagen de Colombia en el exterior, el cual se desarrollará los días 28, 29 y
El álbum definitivo del exilio español en Cuba
El hijo de un combatiente republicano traza, a través de 500 fichas, el mapa humano de la diáspora en la isla NATALIA JUNQUERA. El PaisUna cantante lírica con el complicado nombre artístico de Dorini de
Tot un món
El programa, de TV3, en antena des de l'octubre del 2004, ha tancat la quarta temporada amb una audiència consolidada i amb un reconeixement important en l'àmbit de les persones, entitats i administracions que treballen
San Antonio Maria Claret
Ayer 24 de octubre se celebró la fiesta de San Antonio Maria Claret, nacido en Sallent, Cataluña, el 23 de febrero de 1807 y quien fuera arzobispo de Santiago de Cuba (1851-1857), nombrado en 1849
Los rojos de ultramar
Los rojos de ultramar, de Jordi Soler, narra la extraordinaria aventura de su abuelo, un republicano catalán que fundó un colonia catalana en la selva mexicana. "Los nietos de la guerra también somos mutilados", afirma



